Thursday 20 August 2009

GeoCities is closing on October 26, 2009.




GeoCities is closing on October 26, 2009.


On October 26, 2009, your GeoCities site will no longer appear on the Web, and you will no longer be able to access your GeoCities account and files.


If you'd like to move your web site, or save the images and other files you've posted online, please act now by downloading your files or upgrading to Yahoo! Web Hosting. See details in the help center or upgrade to Web Hosting now for only $4.99 a month.




Salamx..

merujuk kpd perkara di atas...di sini aku ingin mengumumkan bahawa website form 3 dan website form 4&5 yg aku buat 7 dan 5 tahun lepas akan ditutup setelah sekian lama ianya berada di dalam alam internet ini.. hal ini kerana kedua-dua website tersebut telah aku buat suatu ketika dahulu menggunakan perkhidmatan Yahoo! Geocities..kini dengan pengumuman bahawa GeoCities ini akan ditutup, maka aku juga ingin mengumumkan penutupan kedua-dua website ku ini serentak dengan Yahoo! Geocities..

buat masa sekarang anda semua masih boleh melayari kedua-dua website tersebut sementara stok masih ada! :)

ada apa dengan website2 itu??

kedua-duanya merupakan website yg aku buat semasa tingkatan 3 dan 5 sebagai 'website rasmi kelas' aku pada waktu itu..kedua-duanya memuatkan gambar-gambar dan informasi mengenai kelas dan pelajar2nya. kini ianya masih dalam keadaan asal walaupun dah lama tak diupdate..kat bawah nie gambar2 rasmi kelas aku dari tingkatan 3,4 dan 5...kalau terrer cari la aku yg mane satu.. hehe :)

3 Jabar (2002)

4 Qayyum (2003)

5 Qayyum (2004)


jadi, kalau anda semua nk tgk gambar2 aku dan kwn2 ketika zaman sekolah, apa kata anda melawat kedua-dua website ini sementara ianya belum ditutup oleh Yahoo! GeoCities :



Oh yaa...utk pengetahuan semua, jika anda belum membaca 1st post yg aku post dlm blog nie, di sini aku ingin menyatakan bahawa aku dulu bersekolah menengah di Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Tasek, Taiping, Perak.
terlupa pulak..ade lagi satu website yg aku buat menggunakan perkhidmatan GeoCities nie, iaitu website X-ChRoMe..apekah??
Website nie merupakan website yg aku buat utk memudahkan orang mendownload script mIRC yg aku buat pada masa tu..
suatu ketika dulu aku ni aktif berchatting menggunakan mIRC, dan nick yg aku gunakan ialah X-ChRome..jadi kalau sesape yg masih aktif menggunakan mIRC, anda boleh cuba download dan guna script mIRC yg aku buat smasa aku form 3-5 di website dibawah ini :
Website X-ChRoMe
***tak tahu ape itu mIRC?? sila lihat SINI


No comments :

 

Be My Followers

About Me

My photo
Blue is the colour, Areev is the name.

eFootball 2023 Player

eFootball 2023 Player
PS4/PS5 & Mobile