Wednesday 31 August 2022

[Short Review] Gerai Cendolking, Kamunting

Tengahari tadi saya sempat singgah makan di sini bersama rakan sementara menunggu giliran kami bermain di pertandingan FIFA22 anjuran Tiga Port Gaming Studio . Saya mencuba Mee Rebus, dan rakan saya mencuba Laksa dan Cendol. 

Rasa Mee Rebusnya bagi saya sedap, kuah pekat dan cukup rasa. Rakan saya pula kata Laksanya sedap sebab habis licin mangkuk dia makan. 

Jadi pendek cerita memang saya recommend la kalau nak singgah sini untuk makan. Harganya pun murah. Menu makanan rasanya ada Pasembor, Mee Rebus, dan Laksa je, sebab hanya tiga tu je ditulis pada bunting. Saya tak tanya pun tadi kalau ada menu lain 😬

Lokasinya senang nak jumpa, di tepi kawasan parkir hadapan (sebelah kiri), pasaraya The Store Kamunting.


Saya bagi 4.5⭐️

No comments :

 

Be My Followers

About Me

My photo
Blue is the colour, Areev is the name.

eFootball 2023 Player

eFootball 2023 Player
PS4/PS5 & Mobile