Tuesday 30 December 2008

Tagged?!

salamx..
bwat ptama kalinye ade org tagged aku...aku pon xbrape paham ape kebende nye tagged nie..tp aku try jer la layan... ok...org yg tagged aku sblom nie aslam ( http://mavedodo.blogspot.com/2008/12/waaa-this-is-my-1st-tag.html )..aslam nie classmate aku smasa skolah menengah... org nye hensem woo... sesape nk bkenalan sile2.. hahahaha



ok ok... nieh soklan2 nye.. :

tagged by : Aslam

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Benda ek?? hset yg berkredit dan dompet yg berisi duit n kad pngenalan.. :D

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
ermmm..smua pon datang dari parent la..aku x keje lg, mane nk dpt duit sndri.. ish3

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
peh...aku nk bora-bora island... yeah yeah...

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
hubungan?? hubungan apakah?? ermm...brgantung kpd ksetiaan memasing la... hurmmm

5. Adakah anda dilamun cinta?
skarang?? ntah..konpius...x kot??

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
ermm...kat ali cafe bangsar..smlm (29/12/08)...

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
buku?...hrrmmm....buku??....(tpk sjenak sbb da lama xbli "buku")..aku bli Gempak..biler ntah...

8. Apakah nama penuh kamu?
nama saya mengikut IC.. MUHAMAD ARIF AIZAT BIN ABDUL WAHAB

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
dedua pon ok... :)

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
ermmm...nk jumpe aya ueto, YUI, avril lavigne, dan ramai lg.. :)

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
adeh...sosah nie...ramai yg aku ley kate rapat...xpe la, aku boh jer memane yg terlintas dulu, yg lain jgn trasa plak yerk klo xde.. :)

a) Muiz ( kwn sjak skolah rendah lg nie..tp skrg cm da lame x contact..ish3 )
b) Wan ( kwn skolah mnengah, tp da lame x contact gak...ish3 lg skali.. )
c) Ikhmal ( rumate skarang aka coursemate aka lab mate..hahahah )
d) Faizin ( die nie dlu stu kolej dgn aku..minat giler la dgn anime..dah lame gak die mnyepi dgn aku...hurmmm )
e) Pian ( teman seCHELSEA..slalu pg mapley tgk bola dgn die nie..hehe )
f) Kiran ( kawan sekolej... slalu jd bahan dgn geng2...ish3 )
g) Syahmi Isa ( kwn sjak skolah rendah, still contact smpai skrang..tp cm da jrang gak xcontact...ish3 lg skali.. )
h) Khairul Zaman ( kwn skolah mnengah..lame da xjumpe dak nie...die terrer main bola woo...siyes la..xtipuu..
i) Tofio ( rumate skarang, slalu maen PES2009 dgn die...hahaah )

alamak! terlebey 1 suda...tp ikut suke aku la aku nk boh 8 ker 9 ker..aku nye blog..hahahaha :D

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
errk...mesin dobi tlong cuci..

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
errrm...ntah la...ape tmpt yg besh?? bnyk kot... :)

14. pelukan atau ciuman?
ish3...aku xnk jwb...biarlah rahsia... :D

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
Aslam :
a) classmate skolah mnengah
b) bdak hensem
c) suke maen gitar (terrer nieh)
d) jiwang kot?? hahahaha
e) bapak die dulu cikgu skolah aku, aka skolah die jugak.. :D

16. 8 perkara yang amat saya gilai
1) Aya Ueto
2) Internet : surfink, downloadink, chattink, etc
3) Pg holiday dgn family.. :)
4) Chelsea FC..
5) Gamink : PES2009, FIFA MANAGER 09, etc..
6) Handphone
7) Doramaink - tgk drama Jepun especially drama yg Aya Ueto blakon.. :)
8) Makanan - ati senang ka susah ka, makanan jugak pnting...hohoh

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
1) jimmmat~!
2) aiyark..
3) hmmmm...
4) pergh...
5) agak ar..
6) al..la..mak! (alamak!)
7) bajet ar~
8) cmbest jerk..

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
alamak~...jgn tanye...da lame tak bace buku... ish3

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
1) Tomorrow - Avril Lavigne ( theme song utk blog nie.. hehehe )
2) Kaze - Aya Ueto
3) I Promise - Stacie Orrico
4) Hanabi - Mr. Children
5) Blue Is The Colour - Chelsea FC punye lagu...baru la True Blue... :D
6) When You're Gone - Avril Lavigne
7) Why - Avril Lavigne
8) Apa Saja - KRU

sbnarnye ade bnyk lg...tp yg kat atas ni tlintas dulu... :)

20. Mari men’tag’ 8 orang lain.
1) Ikhmal ( rumate )
2) Tofio ( rumate gak )
3) saipul aka saii
4) honey lalalalalla (ntah brape kali lalalala ntah.. :D)
5) shamim (ex 4th college yezza!)
6) dextrike
7) nisda syarfini
8) syafiq ibrahim (4th college yezza!)

yg 8 kat atas nie memasing ade blog..so pepandai la... hehe :)

k la...jumpe di lain post... salamx..

5 comments :

M a v e D o d o said...

alamak..
nama aku bukan dlm best friend die la..
T_T

berdendam ke aizat? T_T

areev19 said...

erk...aiyark...smpai kesitu plak...
hooho...lorr...kan aku da tuleh kat situ :

"adeh...sosah nie...ramai yg aku ley kate rapat...xpe la, aku boh jer memane yg terlintas dulu, yg lain jgn trasa plak yerk klo xde.. :)"..

jadi...harap maap la yerk..ish3

p/s : jgn pk laen.. :)

M a v e D o d o said...

okeh boss!!
pelok2.. lama x pelok ko.

^^

Anonymous said...

areev.. kamu nie dah banyak kali ditagged sebenarnya.. cuba check blog saya n honeylalala (3x la tue..) mesti ad skali sekurang2nya.. haha..

areev19 said...

alamak...mmg ade rasenye..hehehe...
ade kot..baeklah2 akan saya melihat semula blog2 kalian... :)

 

Be My Followers

About Me

My photo
Blue is the colour, Areev is the name.

eFootball 2023 Player

eFootball 2023 Player
PS4/PS5 & Mobile