Sunday, 10 May 2009

Review Chance!

salamx...

post kli nie aku nk bkongsi dorama kedua yg aku abes tgk slps final exam nie..
dorama nie baru lg, bru kuar bulan mac 2009, dan cuma 2 episod jer..antara sbb knp aku berminat nk tgk cite nie ialah sbb 2 org pelakonnye yg kawaii.. iaitu Horikita Maki dan Kuroki Meisa..
dan juge sbb cuma 2 episod jer,48 minit utk setiap episod.. :)



sipnosis..

Thursday, 7 May 2009

Selepas sem 6...dan review Ryusei no Kizuna

salamx...lama rasenye x post blog..ye la busy dgn final exam...tp final kah??
yg itu yg kite tak tau... :)

selepas sem 6..
ramai coursemates dan collegemates yg da nk grad..tp aku?? status unknown..sbb pe?? haaa...ade la sbb nye...ish3...neway congratz kpd smua rakan2 yg da abes pengajian..
gud luck utk results final exam hari tu.. :)

Friday, 1 May 2009

tag dari syahmi

1) Nyatakan siapakah yang telah mengetag anda!
Syahmi..skolmate time skolah rendah...peramah org nya...ceewah

2) Letakkan gambar anda zaman kanak-kanak yang paling anda suka... Sebanyak yang anda suka, dan nyatakan umur anda di dalam foto itu

gambar zaman kanak?? xley ar..aku xde scanner skrg..lg pon bkan kat umah..so xley nk upload gmbr kekanak...so aku gune gmbr skolah mnengah la..sludup dri website form 5..ok tak??



gambar di atas diambil ketika aku form 5..agak serabai sket time form5 neh, akibat dilanda permasalahan yg kronik (bg aku la).. hahahaha
 

Be My Followers

About Me

My photo
Blue is the colour, Areev is the name.

eFootball 2023 Player

eFootball 2023 Player
PS4/PS5 & Mobile