Saturday 22 November 2008

Selamanya

Salamx...slamat bcuti kpd smua yg sdg bcuti skrng nie...kat bwh nie aku post lirik lagu "Selamanya" yg diadaptasi dari lagu "True" oleh Ryan Cabrera..aku tulis lirik nie da lame, smasa aku kat Pusat Asasi Sains UM (2005/06) lg..dan rasanye cume 2-3 org jer pnah tgk @ tau pasal nie..

kini rasenye da tiba mase aku publish kot?? hahahaha...anyway ini HAK CIPTA TERPELIHARA © Areev19 okeyh!

njoy ur holidays!!


Selamanya - Areev19 ©

Ku tercari, dan mencari
Dimanakah hilangnya mentari
Yang menyinari..

Kau cahaya selayaknya
Kan ku cintamu selama-lamanya
Hanya kau saja

Benar,
Ku resah,
Hilang arah tak menentu
Diriku rindu
Hanya kau saja yang ku perlu

Kan ku lakukan segalanya
Selagi ku terdaya
Membina indah mahligai cinta
Untuk mu selamanya

Ku korbankan segala
Untuk mu....

Ku tercari, dan mencari
Dimanakah silapnya diriku
Aku keliru

Benar,
Ku rebah,
Lemah ku tak terdaya
Dirimu ku rindu
Percayalah hanya kau yang satu

Percayalah padaku
Kan ku nanti dirimu
Selamanya....

( original song : True - Ryan Cabrera )

No comments :

 

Be My Followers

About Me

My photo
Blue is the colour, Areev is the name.

eFootball 2023 Player

eFootball 2023 Player
PS4/PS5 & Mobile