Friday 14 June 2013

Seperti Yang Ku Jangka Aku Yang Tersakiti Separuh Aku Pergi

Seperti Yang Ku Jangka Aku Yang Tersakiti Separuh Aku Pergi

Sayu terpisah
Hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
Sekali lagi ku lalui jalan sepi 
Yang cukup diri ini kenali 

Seperti yang ku jangka terjadi 
Tewas sekali lagi 
Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti

Terdiam dan kaku tak daya kau ku lupa
Memang takkan mudah
Bagiku 'tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia

Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi ku dengari
Mungkinkah takdir hidup ini menyendiri 
Bertemankan sepi

Yang pasti setiap malam ku imbas kembali 
Kenangan indah menyentuh hati 
Indahnya cinta kita
Yang tak ingin ku akhiri

Yang pasti itulah saja mampu ku miliki 
Mungkin sepanjang hayat ku bermimpi
Suara hati ini memanggil namamu
Karena separuh aku dirimu 


7.27pm - 14 Jun 2013


p/s : andai pemergianku dari dunia ini akan membahagiakan semua, aku redha. terima kasih dan maafkan aku atas segalanya. "No one will ever love you more than I do."  

No comments :

 

Be My Followers

About Me

My photo
Blue is the colour, Areev is the name.

eFootball 2023 Player

eFootball 2023 Player
PS4/PS5 & Mobile