Monday, January 17, 2011

.I want to do it over again.

Assalamualaikum W.B.T. dan Salam Sejahtera.


Dorama Proposal Daisakusen merupakan salah satu J-dorama yang paling aku suka. Terbaek sgt dorama nie..lain dari yang lain..

Bagaimana kalau tiba-tiba korang diberi peluang kedua untuk kembali ke masa lalu bagi melakukan ape yg sepatutnye korang lakukan? Bagi aku, ade satu tarikh yg aku ingin sangat kembali..sbb aku rase aku gagal gunekan hari tue dengan sebaiknya..hurmmm

Tapi, adakah selepas korang dah lakukan ape yg sepatutnye korang lakukan tu, keadaan hari nie akan berubah??


Masam muka!

I want to do it over again.

Fairy pun muncul bagi menunaikan hasrat.

Diberi peluang kedua!

Alamaek!! Kembali ke masa lampau bagi melakukan ape yg sepatutnye..

Senyum?! 


Sumber copy & paste gambar :

Info Dorama :


p/s : Wah...kalau lah boleh buat camtu, kan aman makmur tenang bahagia dunia nie? Tapi ianya sekadar fantasi. Namun Fantasi itu sungguh indah kalau ianya Realiti.


2 comments :

Bintun Sazali said...

best! nak try dwload ah. ade unsur lucah melampau tak??..huhu~

bukan pe. beware..;p


Fantasi tak akan pernah sama dgn realiti. Fantasi juga tak akan jd seindah fantasi apabila dijelmakan dlm bentuk realiti!~

areev19 said...

Bintun Sazali : best! try la download. takde unsur lucah laa...stakat satu scene comolot tuh normal kot.. heee.. :P

Wahh...pandai bermain dengan kata-kata. =)

 

Be My Followers

About Me

My photo
KICKERS_areev / PSN & Origin ID & Steam ID : areev19

WE/PES/FIFA Clan