Friday, December 31, 2010

Thanks for the memories..


31 Disember 2010..

2010...Thanks for the memories..
Tahun yang banyak meninggalkan kenangan dalam hidup aku..yang banyak membawa perubahan, memberikan pengalaman, dan pengajaran dalam hidup aku..Cepatnya masa berlalu..Semoga apa yang telah berlaku tahun nie akan terus mematangkan aku dalam menghadapi kehidupan yang penuh dengan dugaan dan cabaran di masa akan datang.. Ameen.

2011...Welcome to my life..
Tahun baru..azam baru? pernah ke aku buat azam tahun baru? Yang penting kita kena sentiasa berazam untuk berubah dan menjadi lebih baik, tak semestinya tunggu tarikh-tarikh tertentu kan? Hrmmm...Will tomorrow be a better day?


TEN! TEN! TEN! 

Jom layan video nie jap.. konpem gelak! =)


6 comments :

. F N A . said...

haha ! kte penah gak tengOk videO nih. kat FB.
lawak la.
bOdo2 je dOrg nih.
nak bagi gelak punye pasal :)))))))

nway, hepi new year incik areev ;)

areev19 said...

.FNA. : heppy new year fara.. ;))))))))))))

echah mashuri said...

hepy new year!!harap thn dpn lbh baik dari thn ini..:)

areev19 said...

echah mashuri : heppy new year..yeah, insyaallah, ameen. :)

[Dr Nu@r] said...

internet slow xdpt nak tgk video -.-" maybe next time. huu~
tp, about 233 tu. curious! :p

areev19 said...

[Dr Nu@r] : hee...xpe2..boley stream laen kali..harus tgk video tu! :)

223..? hrmmm... abaikan je la ye. :)

 

Be My Followers

About Me

My photo
KICKERS_areev / PSN & Origin ID & Steam ID : areev19

WE/PES/FIFA Clan