Sunday 19 December 2010

Movie Marathon !

Assalamualaikum W.B.T. dan Salam Sejahtera.

Pagi tadi aku dgn abg aku telah pergi ke One Utama (OU) sbb kononnye nak vroom vroom kat Sony Centre sempena Gran Tourismo 5 Asia Tournament Malaysia Prelims..


Tengok2 rupenye competition tu start pukul 2pm..ape daa...buat competition tapi ikot suka hati die je nak start pukul brape..Dalam event detail yg diwar-warkan dalam internet takde bagi pun waktu event start..zzzz

Makanya aku dgn abg aku pon terus cancel sbb kami nak ke e@curve plak utk tengok movie 'Aku Masih Dara' dgn geng2 superfriends Yana (Yana Samsudin)..Tapi Yana tak dapat dtg sbb ade shooting.. adesss..terlepas aku nk jumpe Yana..haha

PG13 yer adik-adik!

Abis je tengok movie tu, aku dgn abg aku layan plak cite 'Hantu Kak Limah Balik Rumah'. Kirenye marathon la nie, dah lame tak buat movie marathon camnie. Hoho..

Filem terbaik Mamat Khalid setakat nie, at least pada pendapat aku. =)


Okelah, kesimpulannye aku bagi 'Aku Masih Dara' = 6.5/10 dan 'Hantu Kak Limah Balik Rumah' = 9/10

Ceciter, ceciter..

Eh..nak tau knape? korang pg la tengok sendiri sementara masih ade di pawagam! haha!


p/s : Maaf kepada rakan2 blogger sbb dah lama aku xbuat dan membalas kunjungan ke blog korang.. Mungkin motivasi diri utk buat blogwalking mcm dulu tue da bkurang..Ape2 pun trimas la kpd semua yg masih sudi melawat blog nie ye.. Aku taknak la gune aplikasi auto blogwalking tu..sbb bagi aku, cara tue menunjukkan yg kite tak IKHLAS berblog..jadi, fikir-fikirkanlah..dan selamat beramal..! =)

1 comment :

Taiko said...

macam nak tgk je filem Hantu Mak Limah ni.,tak pegi2 lagi

 

Be My Followers

About Me

My photo
Blue is the colour, Areev is the name.

eFootball 2023 Player

eFootball 2023 Player
PS4/PS5 & Mobile