Tuesday, September 28, 2010

Tag dari Yiedpozi [Dot] Info

Assalamualaikum W.B.T. dan Salam Sejahtera.


Tag kali ini telah diberikan oleh blogger Yiedpozi [Dot] Info. Trimas la ye tag, dah lame takde org tag..heheh


1) Apakah benda yang paling penting dalam hidup korang?
-Duit 

2) Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?
-Makan malam semalam.

3) Dimana tempat korang ingin melansungkan perkawinan korang dan tema perkawinan korang nanti?
-di mana-mana yang mudah utk semua org tidak kira darjat keturunan dapat hadir. tema? tak fikir pun lg.

4) Adakah korang sedang bercinta sekarang?
-Tidak

5) Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
-InsyaAllah, untuk selamanya. 

6) Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
-N/A

7) Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
-Hrmmm...Majalah World Cup 2010 kot? Lama sudeh..

8) Apakah nama penuh korang?
-Muhamad Arif Aizat Bin Abdul Wahab

9) Antara mak dengan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
-Dua-dua pun sama je.

10) Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang
-Rasulullah S.A.W. , bakal isteri (^_^), Aya Ueto & Avril Lavigne!~ 

11) Adakah korang basuh baju korang sendiri?
-Kadang-kadang..selalunye dobi yang tolong..lol..

12) Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
-Pulau Bora Bora!!

13) Pilih salah satu, peluk atau cium?
-erkk...saya suka peluk bantal!! :D

14) Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang.
-Antara blogger paling muda yang aku tahu
-Friendly kot
-Budak sekolah rendah lagi die nie..mcm tak caye plak.. hee


15) 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang
-Handphone 
-PC
-Laptop
-Kete ikan
-Gambar-gambar dlm laptop/pc/ext hdd

16) 5 lagu yang korang paling suka dan selalu dengar?

Klau nak bagi betul2, banyak..tapi buat masa nie, dan yang terlintas dulu, 5 kat bawah nie la..
Tomorrow - Avril Lavigne
- Why - Avril Lavigne
- Bisik Namaku - Shila 
- Susun Silang Kata - Aizat Amdan
- Mungkin Ku Tak Bisa - Faizal Tahir

17) Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
-19 Oktober 1987. Tahun lepas ek? Makan-makan dgn family je kot..Tak pernah pun buat majlis sambutan ke hape ke.. =)


18) 5 orang blogger yang korang nak tag.
Seperti biasa, taknak tag sesape secara spesifik. Kalau anda yang baca tag nie nak buat, dipersilakan ye. =)


19) Cerita sikit tentang blogger pertama yang korang tag

Tak tag sesape. 

4 comments :

farra aidah said...

ahahahhaha....

areev19 said...

farra aidah : erk...napekah?

Anna Boleyn said...

rajin buat tag yerr. :)

areev19 said...

Anna Boleyn : eh eh..tak la..klo org tag, kne la buat.. :)

 

Be My Followers

About Me

My photo
KICKERS_areev / PSN & Origin ID & Steam ID : areev19

WE/PES/FIFA Clan