Monday, September 27, 2010

Heppy Besday!!

Heppy Besday Avril!!

Hari ini, 27 September 2010 merupakan ulang tahun ke-26 sape lagi kalau bukan penyanyi faveret aku!!

Kejap je dah 8 tahun rupenye aku menjadi kipas-susah-mati Avril Lavigne nie..

Makanya hari ini aku publish entry khas buat Avril!!

Heppy Besday to you!!
Heppy Besday to you!!
Heppy Besday to Avril!
Heppy Besday to you!!

Mari dengarkan lagu Avril yang menjadi faveret aku dari dulu hingga kini, 'Tomorrow'.



p/s : Heppy besday juga kepada abang aku, yang tarikh lahirnya sama dengan Avril..dan juga kepada rakan-rakan yang turut menyambutnya pada hari ini (Ramai kawan aku yang lahir pada tarikh 27 September nie).

Semoga korang dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki. Ameen..~


6 comments :

Kuman Chaos said...

favourite aku gak nih.. cuba tengok kat youtube Akustik dia kat AOL Session.. lbest giler..


kuman "cincin dijari .." Entry

areev19 said...

Kuman Chaos : yea2...avril sememangnya terbaek!! :)

farra aidah said...

patutla...ahahhaha neway happy birthday avril...'keep holding on' luv avril....

areev19 said...

farra aidah : heee...the best damn thing! :)

sabree hussin said...

oh dia ni dah sampai masa sambut harijadi dah eh

hheh tak minat

areev19 said...

sabree hussin : heee...xminat sudeyh! :P

 

Be My Followers

About Me

My photo
KICKERS_areev / PSN & Origin ID & Steam ID : areev19

WE/PES/FIFA Clan