Sunday 27 June 2010

Hari menjawab tag..

Assalamualaikum W.B.T. dan Salam Sejahtera.

Dah lebih 10 hari saya tak update entry baru di blog nie..lagi lama rasenye dari smasa saya pergi bercuti ke Eropah 2 bulan lepas. Bukan takda entry yang nak ditulis, draf pun dah ade. Cuma tak ter'edit' dan tak ter'rajin' nak post entry baru. Sejak menjejaki alam pekerjaan nie, agak busy sikit, sebab tu tak ada masa nak update blog. (tipoo lah, saya online jer tetiap malam! =P)..

okey2..insyaAllah ada masa, saya akan post entry baru yer..terima kasih kepada semua yang sudi melawat, menjadi follower, dan membookmarked blog nie.. =)

Hari nie saya nk menjawab tag yang diberikan oleh empunya Blog Meowwmania dan Blog NOEIZAN2U. Trimas ye kepada anda berdua yang sudi mengetag blog nie. =)

Tag 1 : Dari blog Meowwmania.


1. Thank and link the person who tagged you.
Thanx yea Cik Meowwmania.

2. Tag 15 bloggers you've recently discovered and think fantastic.
Alahai...sesape yang sudi menjenguk blog nie saya anggap fantastik boleh? :P

3. Contact that blogs and let them know they've been tagged.
N/A

4. State 7 things about yourself.
Dah banyak kali tag saya buat pasal bende nie.. Kalau anda nak tahu, boleh rujuk di SINI dan SINI. Terima kasih =).


Tag 2 : Dari blog NOEIZAN2U.


Tag marathon dari Kak Noei. Trimas sbb tag yer.. =)


TAG 1
MISI: BUAT SATU CERITA YANG ADA A SAMPAI Z

Pada suatu hari, Aku pergi Beli Cendol Di kedai bernama Selera Emak. Kat situ aku terjumpa Faizal. Die tanye aku selalu pergi Gym ke? Aku Hanya terdiam. Ini die buat lawak ke perli aku? Jangan Kau memperkotak-katikkan keadaan. Tadi kau kate nak beli nasik Lemak yang Mak kau Nak kat Oldtown. Pegi beli cepat, nanti lama pulak kau nak kene Queue. 

Nasik lemak tu Rasa Sedap ke Tak? Semalam, pasukan Uruguay menang dengan Korea Selatan 2-1, aku rase Vuvuzela la penyebabnye, bunyi bising sangat. World cup tahun nie X brape best la. Negara Yang menjadi pilihan aku dah out 1st round. Kalau ade Zimbabwe, mungkin aku sokong.


TAG 2
it's harder than it looks
copy to your own notes
erase my answer
enter yours and tag twenty (20) people
use the first letter of your name to answer
each of the following questions..
they have to be real
nothing made up
if the person before you had the same first initial,
you must use different answer..
you cannot use any words twice and
you can't use ur name for the boy / girl name question..

A
What is your name : Areev
A four letter word : Away
A boy's name : Aizat
A girl's name : Avril
An occupation : Astronaut
A colour : N/A
Something ur wear : Arm pouch
A food : ABC (Ais Batu Campur)
Something Found in the bathroom : N/A
A place : Argentina
A reason to being late : Accident
Something u shout : Arghhhhh!!!
A movie title : A Bug's Life
Something u drink : Air Milo
A musical group : N/A
An animal : Ayam
A street name : N/A


TAG 3
1) apa yang bermain di fikiran you all sekarang?
- YOU

2) apakah nama samaran you all?
- Jat, Aijat, areev19

3) berikan 3 orang yang you all sayang?
-mak&ayah
-adik-beradik
-kawan-kawan
(ikut suke la nk bagi 3 orang ke 3 kategori ke.. :P)

4) panggilan untuk si dia?
- N/A

5) hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa?
- kesetiaan dan kebahagiaan =)

6) blog mana yang you all suka visit?
- ape2 blog yang saya terjumpa dan rase menarik

7) tag kan kepada 15 blogger you all rasa menarik
Anda semua yang baca tag nie sangat menarik!!


TAG 4
Tag nie sama seperti tag oleh Cik Meowwmania. Jadi sile rujuk atas yer.. =)


TAG 5
korang kena cite :

1) kamu paling syg sape??
Family, kawan-kawan, dan..

2) ape yang paling kamu suka buat??
online, gaming, nyanyi sorang2, gulink2, tengok bola, bla2

3) amende yg boley buat kamu jadi boring tahap dewa??
bile takde internet connection, duduk sesorang kat umah

4) kalo p kfc xpun mcd, ape plg korg suka mkn, dan sebab suka makan tue??
KFC - Cheezy Wedges - sebab sodap la!
McD - Fillet O Fish - sebab sodap juga!

5) kamu minat sejarah x??
yeah...dulu subjek feveret kat skolah..sekarang taktau la minat ke tak..

6) bg satu teka teki serta jawapan skali..pastikan betul2 lucu atau misteri..
Kenapa orang bunuh orang?
Jawapan : Sungguh jahat orang itu.

7) banyak2 rumah, rumah ape idaman korang??
Rumah berkonsepkan moden & futuristik!

8) tag 5 orang blogger lain..
Sesape nak buat tag nie, silekan yer..

9)selamat menjawab........hahahaha


P/S : wah...siap juga akhirnya tag nie..trimas sekali lagi kepada orang yang mengetag saya dan anda yang membaca tag nie.. =)

2 comments :

meowwmania said...

nak ikut pegi Pulau Bora-Bora bulehh ngeh ngehh~

areev19 said...

heee...jom pg sesame! :)

 

Be My Followers

About Me

My photo
Blue is the colour, Areev is the name.

eFootball 2023 Player

eFootball 2023 Player
PS4/PS5 & Mobile