Thursday, January 14, 2010

Aku Rindu Kamu Bagai Nak Gila

Aku Rindu Kamu Bagai Nak Gila

Aku pernah memanggil kamu gadis ku
Aku pernah memanggil kamu sahabat ku
Aku pernah memanggil kamu cinta
Cinta yang tak pernah ku miliki
Bila aku fikirkan tentang kamu
Aku tak tahu apa yang perlu ku lakukan
Bilakah dapat ku bertemu dengan mu semula

Aku rindu kamu bagai nak gila
Lebih dari yang kata-kata mampu ucapkan
Aku rindu kamu bagai nak gila
Setiap minit setiap hari
Sungguh ku tak bermaya
Bila cinta mu tiada disisi
Aku rindu kamu, rindu kamu, rindu kamu
Aku rindu kamu bagai nak gila

Kamu segala yang aku inginkan
Kamu segala yang aku perlukan
Tidak dapatkah kamu lihat bagaimana ku rasakan
Tidak dapatkah kamu lihat kesakitan ku begitu benar

Bila aku fikirkan tentang kamu
Aku tak tahu apa yang perlu ku lakukan
Bilakah dapat ku bertemu dengan mu semula

Aku rindu kamu bagai nak gila
Lebih dari yang kata-kata mampu ucapkan
Aku rindu kamu bagai nak gila
Setiap minit setiap hari
Sungguh ku tak bermaya
Bila cinta mu tiada disisi
Aku rindu kamu, rindu kamu, rindu kamu
Aku rindu kamu bagai nak gila

Aku rindu kamu bagai nak gila
Lebih dari yang kata-kata mampu ucapkan
Aku rindu kamu bagai nak gila
Setiap minit setiap hari
Sungguh ku tak bermaya
Bila cinta mu tiada disisi
Aku rindu kamu, rindu kamu, rindu kamu
Aku rindu kamu bagai nak gila

Aku rindu kamu bagai nak gila

Aku rindu kamu bagai nak gila

Aku rindu kamu bagai nak gila..


Hak Cipta Terpelihara areev19 2010

2 comments :

::aMaD:: said...

jgn la jadi gila.
dunia masih luas.
adakah benar die "deserve" kamu?
fikirlah..
ape2 pon,semoga bahagia!

areev19 said...

::aMaD::
sebenarnya lirik nie lah boleh dikatakan direct translation daripada sebuah lagu inggeris yang begitu popular suatu ketika dulu.

bila ditranslatekan jadi bahasa melayu, mmg nmpk cm over giler kan.. :)

neway, tq ye comment.

ps: sy xde la smpai nk gila kot.. hehe

 

Be My Followers

About Me

My photo
KICKERS_areev / PSN & Origin ID & Steam ID : areev19

WE/PES/FIFA Clan