Saturday 5 December 2009

Kenapa

Kenapa

Kenapa, kamu selalu lakukan ini padaku
Kenapa, tidak kah dapat kamu lihat melaluiku
Mengapa kamu berkelakuan begini
Seperti kamu tidak kisah langsung
Adakah kamu jangkakan aku untuk percaya
Hanya aku seorang yang 'jatuh'

Aku dapat rasa, Aku dapat rasa kamu berdekatan dengan ku
Walaupun kamu berada jauh
Aku dapat rasa, Aku dapat rasakan kamu
Kenapa

Tak sepatutnya untuk ku rasakan begini
Aku perlu kamu, Aku perlu kamu
Kian bertambah hari demi hari
Tak sepatutnya untuk ku luka sebegini
Aku perlu kamu, Aku perlu kamu, Aku perlu kamu
Beritahulah aku

Adakah kamu dan aku masih bersama
Beritahulah aku
Adakah kamu rasakan yang kita dapat bertahan selamanya
Beritahulah aku
Kenapa

Hey
Dengarlah apa yang kita tidak katakan
Mari bermain
Permainan berbeza dari apa yang kita sedang bermain
Cuba
Untuk lihat padaku dan lihat di hatiku
Adakah kau jangkakan aku untuk percaya, Aku akan biarkan kita berpisah

Jadi pergilah dan berfikir
Apa saja yang ingin kamu fikirkan
Pergilah bermimpi
Apa saja yang perlu kamu mimpikan
Dan kemudian datang semula padaku
Bila kamu sudah dapat rasakan, kamu rasakan

Adakah kamu dan aku masih bersama
Beritahulah aku
Adakah kamu rasakan yang kita dapat bertahan selamanya
Beritahulah aku
Kenapa

Hak Cipta areev19 © 2009

No comments :

 

Be My Followers

About Me

My photo
Blue is the colour, Areev is the name.

eFootball 2023 Player

eFootball 2023 Player
PS4/PS5 & Mobile